Strona 3 z 3
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
01 Mar 2011, 22:57
przez Kal Ashi
..... albo wszyscy pod nim ......
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
10 Kwi 2011, 17:03
przez Kuel
Może ktoś nie wie jeszcze, a są nowe wieści dotyczące v-set'u. Będzie się on nazywał
Rogues & Renegades. Planowana premiera to GenCon 2011. W tym dodatku czeka nas figurka jednego mandalorianina, ale za to jakiego:
51. Bardan Jusik (czytelnicy Republic Commando powinni go znać).
Bankowo będzie miał Affinity do Republiki, and Beskar'gam .
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
11 Kwi 2011, 16:02
przez X-Yuri
Ech, szkoda że to tylko karty... gdyby tak Wizardzi dalej wydawali, to chętnie bym Jusika do kolekcji włączył ; D
Btw, Niner i Darman mają też być : D Komix pisze ze do Republiki, szkoda w sumie, IMO mogli by Imperialni z affility (czy jak to sie tam zwie) do Mando byc... ; D
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
17 Kwi 2011, 15:17
przez Kuel
A oto dwie nowości z Rogues and Renegades:
Doszedł jeszcze jeden Mandalorianin:
Mandalorian SniperOraz pojawiły się statystki Bardana Jusika:
Cost 36
Hit Points 80
def 17
Att 10
Dam 20
Special Abilities
Unique, Melee Attack, Double Attack
Affinity Republic
Omega Squad (Nowa umiejętność)
Sachel Charge
Force Powers
Force 2, Renewal 1
Force Heal 2
Force Sense
Jedi Mind Trick 2 (Nowa Moc)
Może być ciekawie...
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
06 Maj 2011, 11:03
przez Sebastian
Pojawiły się staty Mandalor Sniper:
54 Mandalorian Sniper
Cost 15
Hit Points 40
Def 15
Att 7
Dam 10
Special Abilities
Snipper, Accurate Shot, Deadeye, Old Republic Hunter
PS. Swoją drogą Sithowie dostali chyba za bardzo przegiętego Lewiathana.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
06 Maj 2011, 23:37
przez KatharSiS
1. Figurki niegrywalne
2. Ja już nawet nie mam gdzie grać bo smoka zlikwidowali
3. Smutbno mi z tego powodu
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
20 Maj 2011, 15:30
przez Dinuirar
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
09 Sie 2011, 15:44
przez X-Yuri
http://www.mandayaim.com/n137,Premiera_ ... _RenegadesRogues & Renegades Miały premierę : P
...ciekawe co będzie w kolejnym dodatku x)
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
09 Sie 2011, 17:49
przez Kuel
Figurki z tego dodatku są, hmm, dość dobre. Na pewno Kal z Omegami mógłby stanowić pewien składzik. Poza nimi jednak reszta mando taka sobie. Nic odkrywczego. Nie pobiją Scoutów, więc nie zwracają uwagi. Za to, co się tyczy kart z serii Epic Duos, to naprawdę mi się podobają. Koniecznie muszę wypróbować Mandalora w składzie na 300, lub 400 pkt. Coś czuję, że będzie niezły...
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
11 Sie 2011, 15:19
przez Kuel
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
13 Sie 2011, 15:26
przez Dan Ordo
Bardzo fajny, chęnie bym zagrał :3.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
14 Sie 2011, 19:09
przez KatharSiS
Mandalore the fist =)
mam pytanie jaka figurka mu odpowiada?
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
16 Sie 2011, 22:46
przez AranoV
Hmmm Jusik bardzo mi przypomina Obi Wana z TCW
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
17 Sie 2011, 11:09
przez Sebastian
KatharSiS napisał(a):mam pytanie jaka figurka mu odpowiada?
Ano, właśnie taung warrior z Motfa
AranoV napisał(a):Hmmm Jusik bardzo mi przypomina Obi Wana z TCW
Każda figurka z v-setów ma tak zwaną figurkę rekomendowaną, w przypadku Bardana jest to General Obi-Wan Kenobi ze starteru
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
18 Wrz 2011, 17:29
przez Kuel
Oto są (niektórzy już widzieli) nowe konwersje mojej roboty. Dwie pierwsze są to konwersje bardzo innowacyjne z dwóch powodów: po pierwsze, są to składy, czyli więcej niż jedna figurka na podstawkę, po drugie zaś, mają zrobione
base-makeing, czyli dopracowane podstaweczki. Mam nadzieję, że się podobają:
Mandalorian Taris Squad:
http://imageshack.us/photo/my-images/7/imgp0040s.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/69/imgp0045r.jpg/Mandalorian Basilisk Squad:
http://imageshack.us/photo/my-images/851/imgp0038c.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/98/imgp0039w.jpg/No i ostatnia konwersja, według mnie jedna z najlepszych, czyli Dane Ha'rang:
http://imageshack.us/photo/my-images/24/imgp0049s.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/856/imgp0050.jpg/Zdjęcia niezbyt dobrze oddają jego kolorystykę, ale na żywo da się rozróżnić poszczególne, ciemne barwy.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
19 Wrz 2011, 01:57
przez Gajowy
Widziałem, dotykałem. Rewelacja.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
27 Paź 2012, 13:36
przez Kuel
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
27 Paź 2012, 21:32
przez Egzar
Ten Marine wyszedł świetnie, mógłbyś jeszcze takiego zrobić w barwach Kuela
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
28 Paź 2012, 21:35
przez Kuel
A masz jakiegoś Marina do malowania? Bo ja miałem tylko tego jednego...
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 16:51
przez Roach
Mogę sprzedać do 5 taktycznych marines w podkładzie czerwonym (do moich ukochanych Blood Angels
)
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 17:08
przez Radok
Matko Kochana... dlaczego używasz czerwonego podkładu??? Czarny, biały to ja rozumiem... ale czerwony ?
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 17:16
przez Roach
Eee nie zrozum mnie źle...
Są swego rodzaju dwie techniki:
Opiszę cale malowanie na farbach czerwonych.
Pierwsza, czyli powiedzmy sobie cieniowanie ręczne:
1.(Opcjonalnie) Podkład czarny (Chaos Black od Cytadeli) albo biały (Skull White czy jakoś tak też od Cytadeli)
2. Czerwony jasny kładziemy dość rozwodniony.
3. Washa nakładamy.
4 Cieniujemy czerwonym ciemniejszym.
5 Malujemy detale.
Druga, czyli cieniowanie takie...prostsze:
1.Podkład czarny lub biały
2.Czerwony.
Z tym że cień tutaj taki słaby wychodzi.
Może źle się wyraziłem. Nie w podkładzie czerwonym tylko w czerwonej bazie.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 17:22
przez Radok
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 17:33
przez Roach
Nie kwestionuję twojego talentu malarskiego. Chcę tylko pokazać, że nie jestem zielony w tej dziedzinie.
P.S obrazki nie wchodzą
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 17:38
przez Radok
A ja się nie upieram, że mam talent
(bo nie mam). Ale zaskoczyłeś mnie czerwonym podkładem, ale skoro mowa o Blood Angels to faktycznie można walnąć od razu czerwienią. Ja preferuje czarny podkład. figurki są wtedy znacznie mroczniejsze, szczególnie jak się maluje Pactrą.
Teraz są bezpośrednie linki, powinny działać.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
31 Paź 2012, 18:02
przez Roach
Działają
piękna figurka.
No tak je maluję, a efekt jest chyba dobry. Kiedyś coś tam wkleję.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
11 Sty 2015, 22:07
przez Ryba
Dziś w Biedronce można kupić specjalne pudełka na Star Wars Miniatures. Sprzedają je pod nazwą "skrzynka narzędziowa", żebyśmy nie musieli dopłacać za licencję, dlatego takie pudełko kosztuje jedyne 30zł. Jak stwierdził nasz Mandalor jest to przykład chwytu niemarketingowego.
Skrzynka ma trzy rzędy szufladek. W górnym rzędzie można układać minisy. Środkowy rząd ma wymiar idealny pod karty ze statystykami. Natomiast dolna szuflada, po wyjęciu przegródek i obcięciu kawałka zamka idealnie mieści mapki i instrukcje. Dodatkowo na wierzchu skrzynki znajduje się przegroda na kostki i counterki do liczenia zdrowia i punktów Mocy.
Poniżej zdjęcia przykładowego wykorzystanie przestrzeni w skrzynce:
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
11 Sty 2015, 22:31
przez Dinuirar
Fajne pudło. A wejdą tam jakieś większe figurki, jak np. Tusken Raider on Bantha, albo TIE Crawler?
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
12 Sty 2015, 00:58
przez Ryba
Niestety nie. Największe co tam wejdzie to speeder bike.
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
06 Kwi 2016, 23:35
przez Kad Skirata
skrzynka na narzędzia do minisów, w życiu bym na to nie wpadł, swoją drogą szkoda, że gra się nie rozwija oraz, że tak mało Mando-figurek jest, osobiście posiadam 4 sztuki, w tym jedną, której prawie zawsze używam: scouta, który nie dość, że ma najlepsza wersję slealtha to jeszcze greater mobile attack i jakby zrobić z takich 5-6 drużynę to byłaby OP
Re: Mando'ade w SW Minatures
Wysłany:
07 Kwi 2016, 00:42
przez KatharSiS
Kad nie rozwija się, bo firma która produkowała tą grę nie przedłużyła licencji. Brak licencji = brak nowych boosterów = brak rozwoju i turnieji
To fakt, że grając mando to scout jest jedyną jednostką, która odpowiednio zbuffowana i przy odpowiednio dużej ilości aktywacji może zdziałać naprawdę wiele