Moderator: KEDIN
Oczywiście do wykonywania tylko, gdy w bliskim sąsiedztwie obozu nie będzie małych dzieci
Już jeden taki "topór" się czasem znajdzie w obozie. I czasem ludzie biorą toto za łopatę.
Te 2 roboczodni pochłoną zabawę przy fartuchu. Ładny topór kolejne 4-5. To ja nie wiem jak ty to liczyłeś vod
Co do fartuchów spawalniczych - większość z tych, które zdołałem znaleźć, jest brązowa Ale jest też jeden biały:
Nie mów, że to ma ostre ostrze i chciałeś to brać ze sobą na konwenty...
Modyfikacji się... No dobra, może i boję, ale to głównie dlatego, że nigdy wcześniej ich nie wykonywałem
Tu jednak w ogóle nie mam żadnego doświadczenia, a nie chcę, by wyglądał on zbyt sztucznie (zwłaszcza, jeśli chodzi o malowanie). Poszukam, może znajdę jakieś wskazówki... A pokrycie z cienkiej, aluminiowej blachy?
Myślałem też o kaletniku, ale tu nie jestem na 100% pewien, czy starczy mi sałaty.
No i jest też inna, ciekawa opcja, którą wyłapałem na Tested.
Vassk napisał(a):Ok wszystko fajnie, ale styrodur? (...) To nie jest materiał do profesjonalnego cosplayu, a chyba w tym kierunku starasz się rozwijać prawda?
PCV nie jest drogie, zapłacisz za nie może 30 zeta, a przynajmniej będziesz mieć coś porządnego.
Poza tym jeśli to będzie złożone tak jak na tym zdjęciu, to ostrze Ci odleci w p*zdu przy pierwszym lekkim uderzeniu. Trzonek musi przechodzić przez te zielone elementy, a one z kolei powinny obejmować ostrze (albo być z nim przynajmniej połączone na śruby + klej lub podobnie) tak jak na przykładzie Dexa:
Wczoraj sprawdzałem, i za płytę chcieli trzy razy tyle...
HIPS jest raczej zbyt cieniutki (ma 2 mm)
A szpachlę jak dotąd widziałem tylko w telewizorze
No to najwyższy czas żebyście się poznali bliżej ;P
Sprawdź castoramę, domyślam się, że w Wawie macie jakąś . A w tej hurtowni gdzie kupowałeś hips? bo nie ma szans, żeby spienione pcv było droższe od hipsu.