Beskar'gam Krayt'a

Nasze projekty, pomysły, itd odnośnie robienia zbroi, oraz reszty osprzętu.

Moderator: KEDIN

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Tarmus » 08 Lis 2013, 23:42

Naprawdę ciekawie wyszły ci te karwasze :)
Tarmus
a.k.a. Tarmus
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Poznań
Posty: 352

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 13 Lis 2013, 20:57

Hmm, dawno dosyć tu nic nie dawałem, więc już najwyższy czas. Tak prezentują się na dzień dzisiejszy Westary:
Image

Image

Ten szary jest w rzeczywistości ciut jaśniejszy.
Teraz pora na zaczęcie prac nad kaburami :D
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 22 Lis 2013, 22:03

Hmm, coś długo tu nie pisałem. Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda następująco:
1. Ładownice zrobione:
Image

Image

Po prawej stronie (tj. po lewej na zdjęciu) będzie jeszcze nóż, więc nie będzie to tak goło z jednej strony wyglądało.

2. Kabury - na razie jedynie wycięte i sklejone, jeszcze nie podcięte delikatnie gdzie trzeba i nie zaszpachlowane - prezentują się tak:
Image

I z Westarami w środku:
Image

3. Pelerynka będzie nowa, ciemniejszy materiał i inny krój - bardziej taka zwykła pelerynka nad którą widać naramienniki, trochę a la Death Watch z Łowów, w przeciwieństwie do zakrywającej prawie wszystko peleryny a la Ultimate, tak jak to było w oryginalnych planach. Szycie jej też zawdzięczam mojej dobrej babci.
4. Myślałem nad buy'cem, i, po dłuższych rozmyślaniach, doszedłem do wniosku iż lepiej by było w ogóle zrobić nowy niż poprawiać ten. Albowiem wśród licznych wad tego znajdują się takie, które trudno by było naprawić, np.
- pasek na czole nad wizjerem oraz z tyłu nie jest odpowiednio wypukły, nie wystaje.
- wizjer jest trochę za wąski na środku przy "złączeniu" ramion T.
- "ścianki" wokół wizjera są nierówne. To by oczywiście można było naprawić, ale wtedy byłby jeszcze węższy.
- Uszy są generalnie niezbyt estetyczne.
- No i oczywiście fatalna faktura - niby można by to było wyszpachlować, wygruntować i jeszcze jakoś wycackać, ale tu jest praktycznie tyle roboty, jak nie więcej, ile przy szpachlowaniu nowego hełmu.

A poza tym w nowym chciałbym dodać coś trochę innego, a konkretnie jedną taką rzecz, która to by dodała do buy'ce trochę indywidualności. Kolorystyka mniej więcej taka sama by była jak u tego.
Hełm będzie wykonany z PCV 3mm, mam nadzieję że lepiej wyjdzie (może coś zdołam odgapić tutaj od Roach'a, który go robi z tego samego materiału ;)).
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Delta13 » 22 Lis 2013, 22:56

Przypominają mi się moje pierwsze ładownice :D notabene nadal je mam. Kabury ładne, w stylu DC-17 więc tym bardziej mi się podobają.
To co piszesz o buy'ce to jak dla mnie wszystko do wyrobienia jest.
-Bierzesz HIPS 1mm. wycinasz pasek i doklejasz po obwodzie powinno dać radę.
-Jak jest za wąski to znaczy że jest go za dużo a to znaczy że można go uciąć, tym razem równo :wink:
-Pamiętaj że wygładzanie powierzchni to nie tylko dokładanie do niej ale można też trochę ująć z materiału pierwotnego.
-Uszy to najmniejszy problem, detal przy całym buy'ce
-Oj zdziwisz się ile jest roboty ze szpachlowaniem na gotowe. Tak czy inaczej dojdziesz do tego momentu który masz teraz i jeszcze będziesz nakładał. Jak dla mnie bez sensu. Lepiej przyłożyć się do tego co jest bo kształt jest dobry i ogólnie nie jest źle.
Dobrze że windujesz wymagania ale czasem nie ma co dokładać sobie roboty jeśli wystarczy poprawić to co jest.
Delta13
Były Członek
Posty: 2616

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez X-Yuri » 22 Lis 2013, 23:08

Krayt napisał(a):- pasek na czole nad wizjerem oraz z tyłu nie jest odpowiednio wypukły, nie wystaje.


Delta13 napisał(a):Bierzesz HIPS 1mm. wycinasz pasek i doklejasz po obwodzie powinno dać radę.


Ach, się mi przypomniało robienie mojego kubełka i uświadomienie na poniższym etapie że coś po drodze poszło nie tak i zapomniałem o jednym detalu... XD
Image
Image
X-Yuri
a.k.a. Yuri
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Posty: 4208

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 22 Lis 2013, 23:20

Delta -> Dzięki za komentarz Vod, co do kabur to w sumie nadal nie jestem pewien jak je przymocować, czy na paskach / gumach do ud, ewentualnie z takimi paskami do pasa (paski do pasa :roll: ), czyli trochę tak jak Jango, czy też na podłużnych kawałkach PCV do sznuropasa, czyli coś w stylu Rex'a.
Natomiast jeśli chodzi o buy'ce, to spróbować poprawić ten w sumie nie zaszkodzi, więc spróbuję :D Szpachla, papier ścierny i do roboty :P .

Choć i tak mam wrażenie, że skończy się na tym, że zabiorę się za drugi hełm. :)

Yuri -> W sumie to całkiem ciekawie wyglądał bez paska u góry :D
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Roach » 23 Lis 2013, 00:17

Połóż łosz na ładownice i będzie pięknie :) ja na mojej kamizelce położyłem. Jak do mnie wpadniesz zobaczysz jak wyszło, moim zdaniem super.
Image
Roach
a.k.a. Baren Kalmer
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`tracbesuliik
Miejscowość: Skomielna Biała
Posty: 895

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Delta13 » 23 Lis 2013, 00:28

Jeśli o kaburach mowa to zerknij sobie tutaj:
viewtopic.php?f=29&t=812 Jakby co służę radą i wyjaśnieniem co i jak :wink:
Jak nie wyjdzie to nie wyjdzie, trudno ważne że próbowałeś. Ale ja na prawdę nie widzę tam niczego co by kwalifikowało do całkowitej wymiany. Owszem powierzchnia jest nierówna, ale to kwestia jej dopracowania. A wrzuć jeszcze fotkę buy'ce z profilu, jestem ciekaw jak ma się kopula ogólnie :wink:
Delta13
Były Członek
Posty: 2616

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 23 Lis 2013, 22:46

Roach -> koniecznie muszę zobaczyć, mnie by też się przydało go dać. :)
Delta -> piękne to naprawdę. Spróbuję zastosować tą samą metodę przymocowania do pasa, bo to dobrze wygląda na takich paskach, realistycznie i w ogóle. Natomiast paski PCVowe przymierzałem do jednej, i w sumie tak średnio to wygląda, zbyt sztywno i ...dziwnie.
A tutaj fotka hełmu z profilu (a nawet dwie), tak jak prosiłeś:
Image

Image

Kolejna rzecz, która mi się w nim nie podoba, to praktycznie równoległy przód i tył, a powinien być nieco szerszy u dołu z profilu, tj. tył bardziej "pod kątem" (nie wiem jak to dokładnie wyrazić, ale chyba wiesz o co chodzi :P ).
Przy okazji wrzucę jeszcze zdjęcie hełmu z przodu:
Image

Od przodu w sumie kształt jest nawet dobry, przynajmniej na tym zdjęciu. Wizjer niby jest troszeczkę wąski, choć to mógłbym już przeżyć, bo aż tak źle pod tym względem nie jest.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Delta13 » 23 Lis 2013, 23:59

No kopuła troszkę ucieka, na prawym (twoim prawym gdy masz go na głowie). Ale za to na długość jest dość przyzwoity kształt. Spoko ja bym tylko pobawił się szpachlą, może trochę powalczył z tą asymetrycznością kopuły i będzie ładny buy'ce.
Delta13
Były Członek
Posty: 2616

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 24 Lis 2013, 00:26

Dzięki za wiarę, Delta, spróbuję doprowadzić ten buy'ce do porządku... Prace nad nim zacznę tak w przyszłym tygodniu, najpierw pobawię się z kaburami.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Merr-Sonn » 25 Lis 2013, 16:07

Z hełmem to chłopie masz jeszcze mnóstwo roboty. Trochę wygląda, jakbyś w miarę równo położył szpachlę i zapomniał wyszlifować przed malowaniem. Szczególnie poliki. Panele uszne wg mnie są nieproporcjonalnie wielkie. Trochę dziwnie wyglądają ładownice na sznuropasie (ale to moje zdanie). Blastery bym też doszlifował.
Jak mówią matematycy - "W sumie bez różnicy ..."
Image
Merr-Sonn
a.k.a. Merr-Sonn
Mando'ad
Awatar użytkownika
Miejscowość: Toruń
Posty: 573

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 25 Lis 2013, 21:40

Tak jak pisałem wcześniej, spróbuję hełm przeszpachlować i przeszlifować, a jak nie wyjdzie to zrobię nowy (w sumie to i tak pewnie zrobię nowy :P ). Co do uszu, to do całego hełmu używałem templatów WoF'a do hełmu Boby, choć rzeczywiście, gdy się teraz przyjrzę niektórym zdjęciom, to są trochę duże...
Przymierzałem do siebie dzisiaj wszystkie części pancerza, i wygląda to tak (minus kabury z Westarami w środku, rękawice, buty, zakrycie szyi, wash na częściach miękkich, ..., hełm jest na zdjęciach stary, natomiast karwasze jeszcze nie są odpowiednio wypchane, więc nie będą tak nisko leżeć na rękach. Jak tak patrzę, to peleryna też trochę za bardzo zwisa jak kawałek materiału, zobaczę co się da z tym zrobić.):
Image

I w innym oświetleniu:
Image
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Ozzik » 25 Lis 2013, 21:42

WOW. Fajny efekt, dajesz radę normalnie chodzić i siadać? Wydaje mi się, że chyba nie za wygodne te nogi.
There is no truth in flesh, only betrayal.
There is no strength in flesh, only weakness.
There is no constancy in flesh, only decay.
There is no certainty in flesh but death.


Im 'non dormies, quod me componendis nucleo
Ozzik
a.k.a. Ozzik Rangir
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`kebmeshgidal
Miejscowość: Warszawa
Posty: 963

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 25 Lis 2013, 21:53

Dzięki ner Vod, chodzić i siadać owszem, bez wielkich problemów. Co innego natomiast ze zginaniem się...
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Araxuss » 25 Lis 2013, 21:54

UUUUUUUU!
Cool! :P

Nie ma wstydu, możemy razem troopować na konwencie :D
Araxuss
Były Członek
Posty: 1868

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 25 Lis 2013, 21:59

Pancerz wygląda świetnie :wink: Powiedz tylko co za wredna menda strzela w przyrodzenie ? Będę wiedział na kogo uważać, nie nosząc najajecznika :lol:
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Delta13 » 25 Lis 2013, 22:11

Dobra robota Vod :D Prezentuję się naprawdę świetnie. Jedyne co bym poprawił to lekko podgiął ochraniacz krocza bo nieco odstaje, i płyty napierśnika nie tyle są za duże co wyglądają jakby nieco... odstawały? poza tym wszystko ładnie spasowane :wink:
Delta13
Były Członek
Posty: 2616

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Rate » 25 Lis 2013, 22:29

No no! To co trooping na sf?
Take a look to the sky just before you die

Image
Rate
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Podkowa Leśna
Posty: 743

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 25 Lis 2013, 22:35

Vor entye wszystkim za pozytywne komentarze ;) Szczerze się nie spodziewałem tyle dobrych słów w ciągu niecałej godziny.
Arax, Rate -> z przyjemnością Vod. Na SF mnie niestety na 99% nie będzie, ale na Pyrkon może mi się uda dotrzeć...
Michet -> Aruetiise, Vod, aruetiise. Żaden Mando by nie był taki wredny. (ale na wszelki wypadek najlepiej strzelaj do wszystkich co mają broń a nie są Mando - Zabij ich zanim oni zabiją [lub, gorzej, strzelą między nogi] ciebie :D )
Delta -> faktycznie, majtki trochę odstają. Ale to łatwe do naprawy, to się tym zajmę nawet od razu. :) Co do napierśnika, to szczególnie na drugim zdjęciu sznuropas jest trochę nisko, docelowo ma być wyżej, może nawet zachodząc na brzuch a la Ozzik, tym samym nie podpychając kamizelki do góry tak jak tutaj, albowiem to w tym chyba tkwi ten problem, bo jak zakładam samą kamizelkę, to jest OK.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Radok » 26 Lis 2013, 00:09

Krayt - Pięknie. Faktycznie, troszkę Ci przyrodzenie odstaje... lub coś w tym stylu, ale efekt jest świetny (pancerza oczywiście, nie odstającego przyrodzenia).
Oczywiście na pierwszym zdjęciu zamaskowałeś przecudnie wszystkie niedoróbki brakiem oświetlenia, ale drugie zdjęcie jest idealne do ukazanie Twojej ciężkiej pracy (patrzcie i uczcie się co niektórzy... da się zrobić ładne zdjęcie w mieszkaniu :P).
Aliit, tor, ijaat !
Meg jareor, parjir!
"We are the Death Watch, descendants of the true warrior faith all Mandalorians once knew. "
Radok
a.k.a. Mando Wyklęty
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Miejscowość: Bielsko-Biała
Posty: 3072

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Delta13 » 26 Lis 2013, 00:18

Wiem o czym mówisz mam to samo, przez pas kamizelka nieco mi podjeżdża. Trudno coś z tym zrobić, chyba żeby jakoś mocować kamizelkę do spodni. Tylko tego sznuropasa nie widać zwłaszcza z przodu, a patrząc na to ile jeszcze ochraniacza krocza wystaje spokojnie mógłby być nieco szerszy, więc jak byś przerabiał czy coś kombinował to spokojnie możesz go poszerzyć.
Delta13
Były Członek
Posty: 2616

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 26 Lis 2013, 01:04

Radok -> Dzięki wielkie Ci za dobry komentarz, Vod. Shab, to przyrodzenie rzeczywiście wystaje... A oba zdjęcia są robione przez moją buir bez żadnego ustawiania i jedynie troszkę przycięte, żebym w centrum był ja (bo jestem taki egocentryczny :P ), a nie sofa.
Delta -> Hmmm, Agrafka? :P Sznuropas widnieje delikatnie nad ładownicami i po bokach, a moim zdaniem nieźle się wpasowuje w szparkę między najajnikiem a kamizelką, chociaż docelowo powinien zachodzić na kamizelkę. Vor'e za odpowiedź. :wink:
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Kal Ashi » 26 Lis 2013, 11:45

:D świetna robota - ekstra to wygląda ( bliźniak Araxa :mrgreen: ). Nie klinują ci się płyty ud z ochraniaczem krocza?
Image

Jestem tylko twoim snem.... złym snem.
Kal Ashi
a.k.a. goor`verd
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Miejscowość: Rybnik
Posty: 1329

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 26 Lis 2013, 20:30

Vor entye, Kal. Klinują się tylko przy zginaniu, wtedy też słychać dość niepokojący szelest? zrywanych rzepów praktycznie na całym 'gamie oprócz rąk (choć nic się nie odrywa). Chodzić można jednak spokojnie, nic się nie klinuje.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Kal Ashi » 27 Lis 2013, 17:19

Znam ten szelest... ja też trzeszczę :mrgreen:
Image

Jestem tylko twoim snem.... złym snem.
Kal Ashi
a.k.a. goor`verd
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Miejscowość: Rybnik
Posty: 1329

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 17 Gru 2013, 00:34

Kurczę, strasznie dawno nic tu nie dodawałem. Miałem trochę rzeczy na głowie przez ostatnie 2 tygodnie, co jednak nie znaczy, że nic nie zdołałem zdziałać z 'gamem w tym czasie.
Pierwszą rzeczą, do jakiej w sumie zachęcił i zainspirował mnie Roach, jest danie wash'u na kamizelkę i ładownice. Wyszło to tak, moim zdaniem całkiem nieźle, raczej już można powiedzieć, że z tymi częściami robota skończona (dopóki ja lub ktoś inny nie wpadnie na pomysł polepszenia tego bez zupełnej zmiany wszystkiego :P ):
Image

I z płytkami:
Image

Jedynie z tym osmoleniem na obojczyku może bym coś poprawił. O ile kształt wgniecenia jest moim zdaniem OK, o tyle coś nie gra do końca z tym osmoleniem... I wygląda zupełnie inaczej niż na napierśniku.
I na ładownicach:
Image


Oprócz tego, kabury skończone:
Image

I z Westarami w środku:
Image

Nie wiem tylko, jak je przymocować, żeby dobrze wyglądało. Kiedyś myślałem, żeby "zwisały" na pasku, i przymocowane do nogi pod pancerzem na uda, ale teraz tak się też zastanawiam, że to by je trochę za bardzo do tyłu przesunęło. Muszą leżeć na płytce żeby dobrze wyglądać. Może przytwierdzone na stałe do pancerza? :?

Kolejną sprawą, jaką mi się udało załatwić, są takie oto "nakładki" na rękę pod karwasz. Wielkość idealna, łatwo założyć, a karwasz siedzi przez to nieruchomo. A nie jest aż tak ciasne, żeby dopływ krwi do palców odciąć, więc z tej części akurat jestem zadowolony :D (PS, dzięki, Ba'buir, za skombinowanie mi ich).
Image

I ostatnią rzeczą, jakiej mam zdjęcia, jest aliik na naramienniku lewym:
Image

Na pomysł wpadłem na lekcji francuskiego, i po paru(nastu) szkicach, doszedłem do takiego rezultatu.

Prócz tego, zabrałem się za produkcję drugiego hełmu (pierwszy nie poszedł w zapomnienie - wyszlifuje i zaszpachluje go, gdy będę robił to z nowym - czyli, miejmy nadzieję, podczas przerwy Świątecznej). Zdjęć jeszcze nie wstawiam, bo na razie mam wygięty i sklejony tylko "inner surface" i szkielet kopuły.
Zdecydowałem się na ten krok (robienie nowego hełmu), gdyż po zobaczeniu powyższych zdjęć, uznałem, że dążę do konkretnego efektu, jaki tamten nie jest w stanie do końca załatwić. Będzie więc coś oryginalnego (a przynajmniej nie widywanego ZBYT często) w nowym.
A póki mowa o "rodzaju" zbroi, to doszedłem również do wniosku, że para mieczy by przy takim Shock Trooperze, do jakiego dążę, mogła nie wyglądać najlepiej. Duuuży karabin, owszem, a oprócz tego może w przyszłości jakaś wyrzutnia rakiet przewieszona przez ramię (ale to w przyszłości, tak jak mówię).
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Tarmus » 17 Gru 2013, 00:46

Bardzo fajny efekt :)
Tarmus
a.k.a. Tarmus
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Poznań
Posty: 352

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 22 Sty 2014, 19:11

I znowu nic nie dodawałem przez miesiąc! Wstydź się, Krayt, wstydź się...
Aczkolwiek, to że nie dodawałem zdjęć, nie oznacza, że nic nie robiłem. Bo coś tam robiłem. Głównie związanego z hełmami:
1. Starym - wyszpachlowany jest wstępnie, uszy mu oderwałem bo, tak jak to kiedyś zauważył Merr, były za duże. Będę robił nowe, ale na razie to buy'ce wygląda tak:
Image

2. Nowym - robiony z PCVki, + kopuła i policzki z papieru/kartonu potraktowanego żywicą z włóknem szklanym od wewnątrz (kopuła).
Najpierw wyglądało to tak:
Image

A od wewnątrz w ten sposób:
Image

Potem tak to wyglądało:
Image

A następnie tak:
Image

Nie wiem, dlaczego na tym ostatnim zdjęciu kopuła wydaje się taka szpiczasta - w rzeczywistości tak nie jest. :wink:

Obecnie policzki są wyżywicowane, tylko schną jeszcze (nigdy nie mogę dokładnie trafić z proporcjami tego utwardzacza...).
Gdy wyschną, zaszpachluję kopułę wstępnie, zrobię te szparki z tyłu oraz dodam ów główny element, który będzie odróżniał nowy hełm od starego (to jest, pomijając wielkość i trochę inne rozmieszczenie kolorów).

Postaram się też w przyszłości nieco szybciej pokazać postępy. :)


A i jeszcze ostatnia rzecz, tak na marginesie, a mianowicie projekt karabinu:
Image
Wykonany będzie on głównie z drewna + lufy, luneta, detale, itp.
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Michet » 22 Sty 2014, 19:32

Wszystko wygląda naprawdę nieźle, ale tak właściwie to czemu robisz 2 kubły ?
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Vassk » 22 Sty 2014, 19:38

Nom, nowy kubeł zapowiada się ok. Tyle, że tak jak Michet nie rozumiem po co bawisz się z dwoma naraz? Ten stary sobie odpuść i skup się na nowszej wersji. Dzięki pcv będzie lżejszy niż pierwowzór no i z pewnością będzie się o niebo lepiej prezentował. Co do blastera, to przypomina mi snajperki z ME ;)
Vassk
a.k.a. Nev Vassk'ar
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Posty: 793

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Araxuss » 22 Sty 2014, 19:59

Zawsze dobrze mieć zapas :)
Araxuss
Były Członek
Posty: 1868

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Vassk » 22 Sty 2014, 20:02

Haha no tak, jak ktoś lubi zmieniać na konwentach hełmy co 5 minut to i owszem :p
Vassk
a.k.a. Nev Vassk'ar
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Posty: 793

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Krayt » 22 Sty 2014, 21:03

Dzięki wszystkim za komentarze, skupiam się na nowym hełmie, gdyż będzie to ten, w którym będę się pokazywał, a starym jedynie się zajmuję dlatego, że skoro już zainwestowałem w niego kilkadziesiąt złotych, to dobrze by było, żeby chociaż jakoś w miarę przyzwoicie wyglądał ;-)
Vassk - prawdę mówiąc, to się mocno inspirowałem snajperką z Halo, której zdjęcie kiedyś znalazłem w internecie i uznałem, że całkiem fajnie wygląda. :-)
Krayt
a.k.a. Muun Shiv
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Rabka-Zdrój
Posty: 284

Re: Beskar'gam Krayt'a

Postprzez Roach » 22 Sty 2014, 23:06

Krayt -> wzorowałeś się na jakieś współczesnej snajperce? https://www.google.pl/search?q=as+50&so ... 20&bih=952 Podobieństwo małe wyczuwam :)
Image
Roach
a.k.a. Baren Kalmer
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`tracbesuliik
Miejscowość: Skomielna Biała
Posty: 895

PoprzedniaNastępna

Wróć do Beskar'gam

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron