Strona 2 z 2

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 27 Lis 2020, 21:23
przez Dhadral
Juz się nie spieram. ;)
Po prostu wrzucę kolejny kubełek:

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 28 Lis 2020, 09:32
przez Sh'ehn
Wszystkie są takie piękne! Już to chyba pisałam, ale napiszę jeszcze raz - metoda cieniowania jest super! Świetnie oddaje battle damage, a wyraźne linie tworzą wspaniałe kontrasty. Samo cieniowanie kształtów hełmów też robi wrażenie <obserwuje i próbuje się nauczyć>

Zastanawiam się skąd bierzesz pomysły na te bardziej fantazyjne kształty? Czy niektóre są zaprojektowane z myślą o nieludziach?

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 28 Lis 2020, 14:55
przez Marik Awaud
Ten zielony, nie wiem czemu ale tak bardzo pasuje mi do jakiegoś "mando-kapłana" :D oczywiście wygląda super, cudna, wręcz kojąca zieleń.

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 29 Lis 2020, 13:47
przez Dhadral
Kubełek 27.11.2020

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 29 Lis 2020, 13:49
przez Sh'ehn
O, ten ma wyjątkowo solidny battle damage ^^ Ładne zestawienie kolorów; ciemny fiolet i ciemna zieleń budują fajny klimat.

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 29 Lis 2020, 14:16
przez Dhadral
Sh'ehn napisał(a):Zastanawiam się skąd bierzesz pomysły na te bardziej fantazyjne kształty? Czy niektóre są zaprojektowane z myślą o nieludziach?


Częściowo to z bardziej dziwnych modeli hełmów z TOR'a :smile: Ale często też mieszam elementy z różnych bardziej typowych modeli hełmów. Cóż planuję zrobić typowo hełm dla Twileka, bo ma dość fajny kształt. Ogólnie jak zabierałam się do projektu przekopałam się przez Internet i zebrałam mnuuustwo zdjęć i ilustracji 1) Oficjalnych hełmów 2) fanowskich pomysłów 3) modeli z gier itd. Grunt to dobra baza ilustracji referencyjnych. Wtedy możesz narysować wszystko.
Podobnie z nauką cieniowania. Nauka przez naśladownictwo jest najlepsza.
Na start próbowałam jak najlepiej i jak najwierniej odtworzyć pojedyncze kadry z komiksów Cam'a Kennediego, tych z Boba Fettem :D.

Potem przełożyć jego sposób cieniowania na moje modele postaci.

Aż w końcu zaczęłam rysować całkiem własne prace stosując podobne podejście do tego jak powinny wyglądać kontury i cieniowanie.


Oczywiście moje prace, choć podobne stylem i tak zawsze będą się różnić od prac Cam'a Kennediego, np. mamy neico inne podejscie do proporcji ciała.

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 30 Lis 2020, 14:22
przez Dhadral
Dzięki Vod'ika za miłe słowa. A teraz coś specjalnie dla Ciebie, wspomniałaś o hełmach dla "nie -ludzkich-mando" i wiem, że generalnie lubisz bardziej oryginalne modele, więc postanowiłam jeden zrobić. :D


Dodatkowo, ponieważ czeka mnie zaprojektowanie 2 ostatnich kubełków, przynajmniej ostatnich huevemberowych kubełków. Czy jest coś co chcielibyście szczególnie zobaczyć?

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 01 Gru 2020, 19:53
przez Dhadral
Dwa ostatnie kubełki.
Hełm za 29.11.2020

Oraz ostatni za wczoraj:


To było niesamowite wyzwanie. Sama widzę jak duże postępy zrobiłam przez ten miesiąc, bo choć zaczęłam zachowawczo to potem coraz częściej eksperymentowałam z kolorowaniem, kształtami hełmów, tłem. Już wiem, że te kosmiczne krajobrazy wejdą mi w nawyk, ale juz jako osobna seria. Może nawet jako seria na przyszłoroczny HUEVEMBER :P
Ponadto na DA dorobiłam się nawet kilkorga wiernych obserwujących. < fajnie>

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 01 Gru 2020, 20:04
przez Marik Awaud
Ooo wreszcie z rogami! :D
Pierwszy jakby w innej kolorystyce to wygląda jakby ktoś głowę super komandosa Maula ścisnął i mu co nie co przez wizjer wypłynęło :D
A drugi mi przypomina niektóre hełmy z BG II :D
Oczywiście oba są super, zresztą jak wszystkie inne. W ogóle całe to wyzwanie to był kawał świetnej roboty i dziękuję Ci za to że mogłem "cieszyć tym oczy" :wink:
Vor entye jatne vod'ika! :wink:

Re: HUEVEMBER 2020

PostWysłany: 18 Lut 2021, 13:39
przez Mahiyana
Z opóźnieniem gratuluję ukończonego wyzwania ;)