Gra terenowa-asg w Poznaniu 07.09.13r

Twierdza skupiająca Mandalorian z Wielkopolski

Moderator: KEDIN

Gra terenowa-asg w Poznaniu 07.09.13r

Postprzez Neithenkaj » 30 Sie 2013, 22:26

Jak w temacie.
Przeprowadzam grę fabularną i jeśli jakiś vode ma czas, może wpaść. Jeśli brakuję Tobie sprzętu, napisz. Pożyczę Ci coś z mojej zbrojowni. Opis wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/208987322601055/

Oya!
Neithenkaj
Były Członek
Posty: 12

Re: Gra terenowa-asg w Poznaniu 07.09.13r

Postprzez Michet » 30 Sie 2013, 23:07

Wiesz problem jest w tym, że jak wchodzę w link to wyświetla mi listę wydarzeń, z którymi mogę być jakoś powiązany bo np. dostałem zaproszenia od znajomych itp. Natomiast tej konkretnej strzelanki nie mam w ogóle, ale podejrzewam, że i tak nie dałbym rady aż do Poznania lecieć na jeden dzień. ; p
Michet
a.k.a. Michet Zajeti
Były Członek
Awatar użytkownika
Miejscowość: Tłuszcz
Posty: 859

Re: Gra terenowa-asg w Poznaniu 07.09.13r

Postprzez Delta13 » 30 Sie 2013, 23:41

Napisz po prostu tu na forum pełne zaproszenie bo tak wypada, ale to moja opinia człowieka nieco staroświeckiego.
Delta13
Były Członek
Posty: 2616

Re: Gra terenowa-asg w Poznaniu 07.09.13r

Postprzez Gajowy » 03 Wrz 2013, 13:24

Pomysł ciekawy, ale termin już mam zajęty. Chętnie wybrałbym się postrzelać, mimo że nie umiem:P Może tym razem broń nie usiłowała by mnie przekonać że zostałem trafiony, mimo że nie zostałem :mrgreen:
It is good to restore the natural order of things after a period of such disarray, don't you agree?
I już my - weterani tylko / Nie pojmujący co się dzieje...
Gajowy
a.k.a. Kurs`ika
Weteran
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld'oyule Sur'ulurar
Miejscowość: Łódź / Toruń / Piotrków Trybunalski /
Posty: 1459

Re: Gra terenowa-asg w Poznaniu 07.09.13r

Postprzez Neithenkaj » 05 Wrz 2013, 18:07

Termin Sobota 07.09.13r 10:00
Gdzie
Fort 1a "Boyen" ul. Warowna (przy ul. Gołężyckiej)
Opis
Już wkrótce...
///Edytowane 30 sierpnia o 21:09///
///Edytowane 31 sierpnia w II), III), IV) o 17:12///


I) Fabuła:
Na kanwie powieści "Metro 2033" Dmitrija Głuchowskiego.

Wszystkie większe miasta na planecie zostały zniszczone w wyniku wojny nuklearnej. Ziemia została skażona i nie nadaję się do życia. Duża grupa ludności została ocalona dzięki podziemnym liniom metra pełniącym równocześnie funkcję hermetycznego schronu. Społeczność zamknięta od lat w tunelach metra jest podzielona na frakcje i skłócona. Każda z frakcji istnieje tylko dzięki filtrom wody, uprawie grzybów i Stalkerom. Stalkerzy utrzymują społeczność przy życiu wychodząc na skażoną powierzchnię w poszukiwaniu niezbędnych do przetrwania rzeczy.

Gdy nie było już czego szabrować na powierzchni, frakcje wysłały grupki Stalkerów w dotąd niezbadane obszary metra by tam znaleźli i zdobyli potrzebne przedmioty.



II) Wymagania:

-Każdy uczestnik musi posiadać okulary ochronne, które mogą być wykorzystane w rozgrywce airsoftowej oraz sprawną latarkę. Musi także uiścić wpisowe wynoszące 5zł.

-Zespół Stalkerów musi posiadać przynajmniej jedną replikę airsoftową (do maksymalnie 350fps), jedną krótkofalówkę/pmr , mały plecak, wydrukowaną mapę podziemi, wydrukowany regulamin, przybory do pisania.



III) Mechanika:

Gracze dzielą się na 3-5 osobowe zespoły. Zespoły są Stalkerami z różnych frakcji społeczeństwa zamieszkującego metro.

(Podziału można dokonać zgłaszając to w tym wydarzeniu. Napiszcie nazwę reprezentowanej przez frakcji oraz uczestników którzy do niej należą. Jeśli jakieś osoby przyjdą na grę bez przydziału zostaną podzielone przez organizatora na zespoły. Organizator zapewnia opaski na ramię rozróżniające zespoły.)

Każdy zespół ma za cel odnaleźć konkretne i niezbędne do przetrwania jego frakcji rzeczy. Dla przykładu: Jedna frakcja potrzebuje paliwa do generatorów prądu, inna części zapasowych do filtrów wody, a jeszcze inna żarówek do oświetlenia swojego terytorium. Wygrywa zespół, który jako pierwszy zdobędzie wymagany przedmiot.

Zespoły mogą między sobą handlować przedmiotami i amunicją oraz dzielić się zdobytymi informacjami. Jednak każdy z zespołów walczy o przetrwanie swojej konkretnej frakcji. Dlatego można też wystrzelać inny zespół i ograbić ich z dóbr.

W pewnych obszarach podziemi zespoły przemieszczają się po wyznaczonych szlakach. Do podróży takim szlakiem jest potrzebna "drezyna".

Po terenie gry będą przemieszczać się Organizatorzy, pełniący rolę sędziów i mobilnych punktów "odrodzenia" dla "martwych" graczy. Odgrywać oni też będą fabularnie rolę handlarzy skupujących przedmioty z gry, sprzedających informację niezbędnych do ukończenia gry, sprzedających akcesoria mogące zapewnić przewagę nad pozostałymi zespołami. Walutą jest amunicja asg.



IV) Regulamin:

Każdy uczestnik dba o bezpieczeństwo swoje i grupy, gra fair play, stosuję się do Prawa ASG.

Zespoły w każdej sytuacji przemieszczają się razem z zachowaniem środków bezpieczeństwa. (Trzymać się na tyle blisko siebie by każdy widział każdego) Wszystkie znalezione przedmioty fabularne musi nieść jedna osoba. (zalecany plecak).

Zespół Stalkerów w razie pytań, wątpliwości, potrzeby rozstrzygnięcia sporu, sytuacji awaryjnej tj gdy zostało zagrożone bezpieczeństwo graczy wzywa przez radio Organizatorów. Radio zespołu musi być przez cały czas włączone i monitorować kanał wskazany przed grą.

Postrzał kulką w dowolną część ciała "zabija" trafioną osobę. Osoba "zabita" zrywa opaskę z ramienia, upuszcza ją i podnosi wolną rękę do góry. Nie może się przemieszczać (tzn stoi/kuca w miejscu gdzie zginęła). Może się przemieszczać tylko jeśli "żywa" osoba z jej zespołu położy jej rękę na ramieniu. Osoba "martwa" nie może brać udziału w walce, wykonywać misji, napędzać drezyny, zbierać i podnosić przedmiotów fabularnych. By dalej brać udział w grze, "martwy" musi zgłosić się po nową opaskę swojej frakcji do Organizatorów. Gdy założy opaskę na ramię jest traktowany jako "żywy gracz".

Jeśli cały zespół zostanie "zabity" przez zespół innej frakcji to "żywi zwycięzcy" mają prawo przywłaszczyć sobie wszystkie przedmioty fabularne pokonanych. "Zabity" zespół gdy zostanie zostawiony samemu sobie może udać się po nowe opaski do Organizatora.

W czasie trwania gry jedynym dystrybutorem amunicji (będącej równocześnie walutą) są Organizatorzy. Prosimy nie używać swoich zapasów.

W przypadku łamania regulaminu, zachowania psującego zabawę z rozgrywki innym graczom, nie stosowania się do poleceń Organizatorów, osoba taka zostanie usunięta z gry.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ostatecznej interpretacji regulaminu.


V) Inne:

Gra przewidziana jest na ok. 2-3h. Dokładając do tego czas na przygotowania i odrawę przed grą radzę zarezerwować sobie 4h czasu. Osoby, które wyrażą taką chęć, po grze będą mogły wziąć udział w niefabularnej potyczce asg ;)

Z góry uprzedzam, że podczas gry będą wprowadzane okazjonalne polecenia i reguły. Będą one dotyczyły najczęściej misji i podnoszenia przedmiotów fabularnych. Wszystko będzie jasno napisane na doczepionych w tych miejscach kartkach. Gdy Zespół natrafi na taką kartkę jest zobligowany do jej przeczytania i wykonania polecenia.


----
Późno się zorientowałem. "Wydarzenie" w opcjach nie było dostępne dla osób których nie mam na liście znajomych. Stąd niedziałający link.

Zamieściłem kopię opisu powyżej.
N'eparavu takisit, to było nieskuteczne. I dało wam mało czasu na podjęcie działań.
Neithenkaj
Były Członek
Posty: 12


Wróć do Keld`vorpangal (Twierdza Zielonego Piwa)

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron