Zmiana nazwy twierdzy !!

Twierdza skupiająca Mandalorian z Torunia i okolic

Moderator: KEDIN

Zmiana nazwy twierdzy !!

Postprzez Merr-Sonn » 30 Kwi 2012, 14:52

Chciałbym zaproponować zmianę nazwy naszej twierdzy. Wydaje mi się, że dotychczasowa nazwa bardziej pasuje do:
- koła gospodyń wiejskich specjalizujących się w pieczeniu smakowitych skądinąd pierników
- stowarzyszenia chorych na chroniczną biegunkę.... (takie skojarzenie z kolorem..... :) ) .

Moja propozycja to:

Keld' oyulae sur'ulur (Twierdza Obserwująca Galaktyki)

oyula (oy-U-la’) galaktyka
sur'ulur (SUR-u-LUR) obserwować

Zdaje mi się, że kojarzy się jak najbardziej z Toruniem, a lepiej odpowiada klimatowi tego co tu robimy.... :)
Nie znam się na Mando'a, więc proszę o ewentualne poprawki brzmienia.
Jak mówią matematycy - "W sumie bez różnicy ..."
Image
Merr-Sonn
a.k.a. Merr-Sonn
Mando'ad
Awatar użytkownika
Miejscowość: Toruń
Posty: 573

Re: Zmiana nazwy twierdzy !!

Postprzez X-Yuri » 09 Maj 2012, 06:23

Ja tylko powiem, że już w 2009 viewtopic.php?p=294#p294 sugerowalem pojscie w te strone : d

Pozostali czlonkowie twierdzy, co sadzicie?

Immo, jak Ci wyglada poprawnosc jezykowa tego ?
Image
X-Yuri
a.k.a. Yuri
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: Keld`netrachoruk
Posty: 4208

Re: Zmiana nazwy twierdzy !!

Postprzez Arakyel » 09 Maj 2012, 10:14

wiec nazwa "- stowarzyszenia chorych na chroniczną biegunkę...." będzie znów wolna? :D
Image
Arakyel
a.k.a. NETRA' VERD
Były Członek
Awatar użytkownika
Twierdza: SYRENA
Miejscowość: Warszawa
Posty: 501

Re: Zmiana nazwy twierdzy !!

Postprzez Gajowy » 09 Maj 2012, 10:54

Bierz Arakyel!

Jak dla mnie spoko. Niech tylko Immo zerknie i heja. Din`ika i tak musi się zgodzić, chyba że wymyśli coś... brrr... Bydgoskiego :D :P
It is good to restore the natural order of things after a period of such disarray, don't you agree?
I już my - weterani tylko / Nie pojmujący co się dzieje...
Gajowy
a.k.a. Kurs`ika
Weteran
Awatar użytkownika